00:00
00:00
View Profile TheMusicalManiac
Don't just sit there and waste your precious time. When you want to do something, do it right away. Do it when you can. It's the only way to live a life without regrets.

Female

United States

Joined on 3/21/21

Level:
12
Exp Points:
1,572 / 1,600
Exp Rank:
34,942
Vote Power:
5.45 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
164,998
Blams:
0
Saves:
15
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
22

Happy Birthday Me (I Guess)

Posted by TheMusicalManiac - December 2nd, 2021


My birthday's this Sunday wooooo


Yeah, I'm turning 20. Jesus. I'm old as fuck lmao


Happy birthday me :3


Will happily accept birthday wishes!


Tags:

4

Comments

I’m new here, but Happy Birthday! :D

Thanks so much :3

Nice. 1 year away from being able to drink in USA. But if you can find a way to get to Canada, you can drink already. Ontario is 19+ and Quebec is 18+. In all seriousness Happy Birthday. Don't screw up your 20s like I did.

God, I wish I could. Antidepressants and other stuff won't let me tho. Plus I'm good with waiting lol

@TheMusicalManiac ah. I suggest in that case when you do, don't drink if you're not in a good mood. Meds or no that tends to lead to disaster. I drank angry once and if you ever saw the Exorcist, you'd know what would happen next.

Good advice. Thanks so much!

Today's the day! I gotta do homework but I went out to eat with my family yesterday. Luckily I got some cake! :3